7 ostrých recenzí, po jejichž přečtení si poběžíte koupit SMRTKU!

Ještě před vydáním Smrtka od Neala Shustermana vzbudila na české knižní scéně velký poprask. Naprostá většina všech recenzentů z ní totiž byla tak nadšená, že nakladatelství YOLI muselo kvůli ohromnému množství předobjednávek dodatečně navýšit náklad! Našli jsme 7 recenzí, které i vás přesvědčí, že Smrtku si prostě musíte přečíst!

Radši knihu

Vzhled může klamat! Ačkoliv éterická youtuberka Radši knihu vypadá jako křehká víla, drsnému čtení se nevyhýbá! Smrtka od Neala Shustermana ji naprosto nadchla: „Řekněte mi vaší nejoblíbenější dystopii nebo fantasy a já vám řeknu, že je Smrtka lepší,“ napsala o knize na svém Instagramu. „Četla jsem ji jedním dechem, byla místa, která i několikrát a naprosto jsem se do příběhu zbláznila.“ Pravda, Radši knihu může být lehce zaujatá, přiznává totiž, že autora naprosto zbožňuje. „Neal Shusterman je momentálně (a myslím, že i na hodně dlouho) můj nejoblíbenější autor ze všech,“ prozradila!

Penny_and_books

„Za letošní rok jsem přečetla už skoro 60 knih. Kdyby se mě kdokoli z vás zeptal, která je TOP a kterou byste neměli minout, tak řeknu Smrtka!“ začíná svou nadšenou recenzi Kája z blogu Penny_and_books. Kája je známá tím, že je schopná přečíst i 30 knih za měsíc, málokdo má proto takový přehled o knižních novinkách jako ona. Takže jí můžete věřit, když o Smrtce píše: „Tohle je prostě akcí napěchovaná senzace, kterou musíte číst!“

Svět mezi řádky

Na některé čtenáře Smrtka působí kontroverzně. Vzhledem k tématu je logické, že budí různé emoce. Knižní blogerka Chensie z blogu Svět mezi řádky má jasno: „Celou knihu prakticky protrpíte, ale budete to milovat.“ Přidává varování pro citlivé povahy: „Smrtka se hodí pro otrlé čtenáře, kteří jsou natolik ostří a cyničtí, že je nesloží na lopakty!“ Takže… pořád si knihu chcete přečíst, nebo se začínáte bát?

Markéta čte

„Páni. Tak tohle jsem nečekala!“ přiznala ostřílená knižní blogerka Markéta hned na začátku své recenze. Smrtka je skutečně kniha, která vás překvapí i šokuje, i když už si myslíte, že už jste zkušení čtenáři. „Smrtka je sice young adult kniha, ale úplně se vymyká všem klasickým příběhům,“ doporučuje knihu Markéta.

Knižní přístaviště

Když jsme zjistili, že do Knižního přístaviště připlula recenze na Smrtku, okamžitě jsme se pustili do čtení. Knižní přístaviště je proslulé tím, že v něm zakotvují skvěle napsaná a přesně vypíchnutá hodnocení knih. „Nový svět, žádná klišé a hlavně tolik překvapivých zvratů,“ rozplývá se recenzentka nad Smrtkou a chválí oba hlavní hrdiny: „Žádní vyvolení, kteří umějí vše na první dobrou. Nemají žádné nadpřirozené schopnosti a dokáží se rozhodovat špatně i dobře - stejně jako lidé.“

Luxor

I největší knihkupectví Luxor na svém blogu Smrtku ohodnotilo 5 křížky z 5 možných.  „V záplavě young adult románů je Smrtka jednou z třešniček na dortu. Je to kniha zábavná, akční a napínavá až do samotného konce,“ doporučuje ji recenzentka Tereza Vršková. „Smrtka je knihou, která by neměla zůstat bez povšimnutí,“ láká na čtení.

Náš YouTube

Nejspíš už víte, že jsme spustili YouTube kanál Knižního klubu. A pokud to zjišťujete teď, neváhejte a odebírejte naše videa! Pro začátek se můžete podívat třeba na videorecenzi, ve které Karolína s Míšou vysvětlují, proč je pro ně Smrtka nejlepší knihou za hodně dlouhou dobu!

Detail titulu Smrtka
Vaše cena: 229 Kč Koupit