Knižní web

Snadné čtení s porozuměním

(0x)
Nakladatel: Edika (Albatros Media a. s.)
Jazyk: česky
Pořadí vydání:1.
Počet stran:87
Typ, vazba:Kniha, paperback
Formát, hmotnost:195 × 254 mm, 294 g
Více podrobností
Klubová cena: 187 Kč
Běžná cena: 249 Kč
Ušetříte: 62 Kč
Kolik zaplatím za dopravu?
Skladem 
Pripraveno k expedici.
Informace o dostupnosti

Zboží skladem předáváme dopravci do 2-3 pracovních dnů.

Poslední změna: 18.04.2024 16:09

Anotace

Usnadněte malým čtenářům jejich první čtenářské krůčky. Tato publikace čtenářům pomůže s rozvojem čtenářských dovedností a se schopností vnímat čtený text. Neexistuje univerzální metoda vhodná pro všechny, jejíž pomocí se naučí děti číst. Vždy půjde o pomalý nácvik, o trpělivost i toleranci k neúspěchům. Doporučuje se číst krátce, někdy po částech a dokud se nevytratí soustředění a motivace. A přesně takto je koncipován tento titul.

Specifikace

Název: Snadné čtení s porozuměním

Autor: Miluše Jirušková

Ilustrátor: Aleš Čuma

Titul je zařazen do žánrů:

ISBN: -

EAN: 9788026618317

Objednací kód: NA561905

Doporučený věk: 6+

Hodnocení a komentáře

Titul ještě nikdo nekomentoval, buďte první.

Přidejte svůj komentář

E-mail nebude zveřejněn. Vyplňte v případě, že chcete být informování o reakcích na Váš komentář.