Knižní web

Nebeská láska

Průměr: 3.84
(75x)
Nakladatel: Knižní klub (EUROMEDIA GROUP, a.s.)
Edice:Edice světový bestseller
Jazyk: česky
Pořadí vydání:1.
Počet stran:144
Typ, vazba:Kniha, pevná
Formát, hmotnost:133 × 207 mm, 254 g
Více podrobností
Běžná cena: 259 Kč

Toto vydání aktuálně nelze zakoupit,
protože jej nemáme na skladě, podívejte se na jiná vydání tohoto titulu
Jiná vydání
Není skladem 
Bližší informace o dostupnosti nejsou k dispozici.
Informace o dostupnosti

Zboží bohužel momentálně není skladem. Pokud chcete být emailem informováni o jeho naskladnění, klikněte na tlačítko "Sledovat titul" a zadejte svou emailovou adresu.

Poslední změna: 18.04.2024 15:39

Anotace

Ve svém novém díle poskytuje Lorna Byrneová jedinečný pohled na lásku, její původ a význam v živote člověka. Vysvětluje důvody, proč nemáme sami sebe dost rádi, a učí nás uvolňovat lásku, kterou jsme uzavřeli hluboko ve svém nitru. Nesmíme zatvrdit svá srdce a dovolit nevraživosti, aby nás ovládla. Je třeba vystříhat se bolesti i nerealistických očekávání v partnerské lásce. Pokud nezačneme milovat naši Zemi, na níž žijeme, způsobíme velké problémy budoucím generacím. Lorna hovoří o vlně lásky, kterou Bůh posílá na svět, a o jejím vlivu na lidstvo. Po přečtení této knihy se v nás probudí láska i soucit, najdeme více štěstí i sílu změnit svůj život.

Další verze titulu

Nebeská láska 2. vydání
Skladem

Specifikace

Název: Nebeská láska

Originální název: Love from Heaven

Autor: Lorna Byrneová

Překladatel: Vlasta Hesounová

Titul je zařazen do žánrů:

ISBN: 978-80-242-4662-8

EAN: 9788024246628

Objednací kód: -

Akce

Lorna Byrne v Praze

27.3.2015

Irská mystička a spisovatelka, která vidí anděly kolem nás, strávila při své tour tři dny v Praze. Prohlédněte si fotografie z její přednášky, která se konala 22. 3. 2015. Číst dál...

Autogramiáda Lorny Byrneové

11.3.2015

V pondělí 23. března 2015 v Paláci knih Luxor se konala autogramiáda Lorny Byrneové, která přijela do Prahy představit svoji nejnovější knihu Nebeská láska. Irská mystička a spisovatelka přijela do Prahy po dvou letech a o setkání s ní byl opět obrovský zájem. Číst dál...

Hodnocení a komentáře

Odpověď (Ajka , 8.12.2014) Odpovědět

Ze svých chyb druhé neobviňuji. Když jsem psala "tvrzení" o nemocech, myslela jsem právě na lékaře. Když už používám takový příměr. Kdysi jsem se ve škole trochu učila o nemocech a látkách, jimiž se léčí. Tím jsem si žádné onemocnění nepřivodila. Naopak, při řešení neduhu se snáze orientuji. Otázka postoje. Autorku nezatracuji, ona sama sebe vede k zatracení. Nebo si myslíte, že kráčí po cestě k Bohu? Že svými činy působí Bohu radost? Jednoduše nemohu knihy tohoto druhu akceptovat. Vlastním jedinou Bibli, jeden z těch dobrých překladů. Základem mé víry je Bible, evangelium. I když přečtu mnohé, jinými knihami se v otázce víry neřídím. Setkat se se zkušenostmi jiných nezavrhuji, ale je nutná opatrnost. Když jsem kladla otázky, na které jsem neznala odpověď, našla jsem zmiňovaný web. To tam jsem se dozvěděla o channelingu, zdánlivě neškodných suvenýrech z cest, o lžích kolem nás, které se pro většinu stávají pravdou a podobně. Informace neodporovaly Bibli a potvrzovaly je i další svědectví a zdroje. Naučila jsem se tak rozpoznávat, že autor popisuje okultní praktiky (např.Silvova metoda kontroly mysli). Dřív mi to připadalo normální, v pořádku. Okultismus se často schovává za určitou psychologii, za některé léčebné metody (homeopatie, akupunktura), za módní cvičení jógy (celebrity doporučují).... Když před tím zavřu oči, nezmizí to, ale šlápnu přímo do toho. Nemohu tolerovat to, co Boha uráží.

Pro Ajku. (Lenka čechová , 4.2.2015) Odpovědět

vřele doporučuji (*****)
Nechte si své moudro pro ty které to zajímá. Vy jste jako kdo, že si dovolíte autorku zatracovat? V Bibli se píše: Nesuďte aby jste nebyli souzeni!

pro Lenku (Ajka , 13.2.2015) Odpovědět

Je prospěšné přečíst si v Bibli víc než jedinou větu. Říká se:"Čiň ďáblu dobře, peklem se ti odmění." Protože to, autorka a její nadšení příznivci, děláte.

pro Ajku (Jana Procházková , 7.12.2014) Odpovědět

Te´d jste se odhalila-ze svých chyb obviňujete druhého. Nejsem katolička, to jste vedle. A moje víra se opírá jen o Bibli a nepotřebujik tomu ani vyhledávač na internetu. To, že pochybujete, že jsem starší - to je tedy pro mne v mém věku velká poklona, děkuji. Co se týká Bible mám doma za léta, kdy jsem ji poprvé měla v ruce mnoho různých překladů a pokud něčemu nerozumím, hledám v nich, neboť jsou v překladech rozdíly. Ani s tou nemocí nemáte pravdu - opravdu, ten kdo se příliš zabývá nemocí či nemoci, zpravidla také sám onemocní. zkuste se na to zeptat lékařů. Nadarmo se neříká - ve zdravé mysli zdravý duch a od zdravého ducha je i zdravé tělo (mějme na paměti, že to platí o nemocech, nikoli poúrazových stavech, i když i zde jde zdravou myslí ledačemu pomoci). Správně Ježíš zlo řešil, ale nezatracoval hříšníky (což Vy v případě Lorny jste udělala s chutí). Vždyť mnozí budou poslední a poslední budou první - co Vy na to? Nevím z které církve či proudu jste, ale nějak mi na V8s nic nesedí. Řešíte chaneling, Bibli, Ježíše - proč ten chaneling, jste na to nějaký odborník? Já se s takovými věcmi nezabývám, jsou mi cizí. Více tolerance by Vám slušelo. Hezký den.

Odpověď (Ajka , 8.12.2014) Odpovědět

Je výše.

pro Ajku (Jana Procházková , 6.12.2014) Odpovědět

Myslím, že bylo dost přednášek. Předpokládám, že jsem o mnoho starší než Vy, a mám za sebou dost těžkého života a také hodně pokusů strašit mne satanem. Vy jste se upíchla na satanistickou polemiku, ale o tom není ani víra ani nic jiného. Jen čisté zlo. A kdo se zlem zabývá je také sám zlý, protože upřednostňuje sebe a své myšlení. Kdyby se takto ve své době choval Ježíš, nezůstalo by po něm ani zlomek zmínky. Vy se Ježíšem oháníte, tak také jako on přistupujte ke svému okolí. Proto byl poslán na zem,aby lidem Boha přiblížil. S láskou a modtlibou. To je to, co Vám říká i celá Bible, tak jí naslouchejte s otevřeným srdcem i myslí. Má-li být Vaším vzorem, jak tvrdíte. Nesoudím Vás, někdo Vám pokřivil chápání víry jako hluboce osobní záležitosti. Držte se evangelií a najdete tu správnou cestu. Přeji Vám to prozření a uvidíte, že je svět i jeho pochopení jiný, než ve světle učení o satanovi. Jeho éra byla jednou pro vždy na věčnosti vyřešena. Mějte na paměti, že platilo a platí, čím srdce oplývá, to ústa pžtékají. Mějte se hezky.

Slyšet (Ajka , 7.12.2014) Odpovědět

Diskutujeme u knihy spadající do channelingu, tomu odpovídá výběr slov. Pochybuji, že jste starší. "A kdo se zlem zabývá, je také sám zlý." Je to stejně nesmyslné tvrení jako "kdo se nemocemi zabývá, je také sám nemocný". Ježíš zlo řešil, upozorňoval lidi na jejich špatnost, vyháněl z nich démony. To vám tvrdí katolická církev, že existence a aktivita démonů skončila s Ježíšovým ukřižováním či vzkříšením? Lže. Důležitost lásky a modlitby nepopírám. Cokoli napíšu, překroutíte. Je to jako mluvit k hluchému. Znakovou řeč neovládám... Můžete zkusit dát do vyhledávače odkrytepravdy.cz, kam přispívají ti, co se řídí evangeliem. Nejspíš budete překvapená.

polemika... (Jana Procházková , 3.12.2014) Odpovědět

Když se díváte na netu do různých překladů Bible, buďte opatrná, snad nečistší (?) překlad je v angličtině. Bohužel i zde se setkáváme s lidským fenoménem, kde různí překladatelé překládali podle svého chápání. Bible je studijní materiál, ne klasická kniha, která se dá jednou přečíst a dost. Je napsána více méně v obrazech, proto lze chápat mnohdy některé kapitoly až po několikero prostudování. Zejména pak Starý zákon. To, že se Bůh představil "jsem, který jsem" jasně odkazuje na to, že si nepřeje, aby jej člověk nějak nazýval, proto i Židé se snažili boží jméno nevyslovovat, protože chtěli repektovat svého tvůrce, vážili si ho. Ve starozákonní době lidé mnohý radám nerozuměli, byli příliš divocí a nespoutaní. Proto také putovali přes poušť mnohonásobně delší dobu, než by to ve skutečnosti trvalo. Když se ptali nakonec proč - bylo jim odpovězeno !pro tvrdost vašeho srdce". Bohužel tvrdost srdce se projevuje i v dnešních časech, a tak nezbývá, než aby každý začal sám od sebe a v pokoře přiznal " ne má vůle ale tvá Otče nechť se stane". Ale to musí každý jeden sám u sebe. Ne moralizovat pro druhé. Myslíte si, že Lorna Byrneová věřila špatně??? Čí víra je správná? Myslím, že my tu nejsme proto, abychom posuzovali druhé, ale abychom hledali ve svém vlastním srdci. Takže závěrem, kniha o prožitcích jedné věřící ženy není nic proti ničemu. Někomu se líbí, někomu ne, a tak to má být, stejně jako někoho osloví, že začne přemýšlet o věcech více nadpozemských, a jiný ji odhodí s nechutí. To je svaté právo každého. Ale ani z toho nelze dělat žádné dogma, pokud věříme, že Bůh je živý.

Podstata (Ajka , 6.12.2014) Odpovědět

"Byrneová měla těžký život." Třeba by ho měla lehčí, kdyby dodržovala Boží zákony. Protože dábel člověku nechce pomáhat. Skutečný křesťan si nenechá diktovat od "andělů" čili démonů a netiskne to k ohlupování druhých. Opravdový křesťan se řídí Božími zákony. Mimochodem, v závěru ukázky je vylíčeno, jak dědeček našel vlaštovičky a zachránil je tak, že je krmil mlékem. Kdy se z ptáků stali savci? Vždy jsem vídala vlaštovky chytat hmyz pro jejich ptáčata. Stačí líbivá slova jako láska, anděl a ztrácíte rozumný úsudek. Satan lidem předkládá lži, tropí si z nich žerty a oni mu to spolknou. Kdo věří, že Bůh je živý, pak také věří v Ježíše Krista, neboť nikdo se nedostane k Bohu než skrze něj.

pro Ajku (Jana Procházková , 3.12.2014) Odpovědět

Jen krátce na vysvětlenou - pokud studujete Bibli, jak píšete! tak musíte vědět, že je to výrok z Nového zákona, který, jak známo všeobecně psali apoštolové. Kteří, opět jak známo, čerpali z učení Ježíšova. A přikládali své osobní zkušenosti z osobní víry. Bránit se satanovi, je obrazně řečeno, bránit se zlu. Zlu, které vytvářejí samotní lidé. Jen ještě k autorce - jistě i ona píše jako i jiní obrazně, popisuje své osobní prožitky, jinak silně věřící žena s nelehkým životním osudem. Čili je to určitý druh autobiografie. Tak nevím, kde máte tu odvahu soudit něčí život. Prostě a jednoduše tuto knihu nečtěte, a je to, aby Vás nepokoušel ďábel. Kdo opravdu věří, ví jak ďáblu odolávat, nebo se také mýlím? Jinak , pokud to má na Vás takový vliv, tak jedna církev dělá "vymítání ´dábla", tak by bylo třeba asi se obrátit tímto směrem. Mně osobně stačí tichá a upřímná modlitba a vím, že ten , kdo je nade mnou, mne nenechá na pospas. Ale tomu se musí věřit - od slova důvěřovat. Bůh záměrně nechtěl, aby ho lidé pojmenovávali, protože zná lidskou slabost, že se potřebují vždy klanět něčemu hmatatelnému, a protože Bůh je pro ně nedostupný ve fyzické podobě, našli si pro něj jméno - co církev, to jiné. V podstatě to označuje jednu jedinou podstatu věci. Pokud znáte desatero, tak si tam najděte ( v Bibli)jak se Bůh (chcete-li) dívá na různá klanění se.

Pro Janu (Ajka , 5.12.2014) Odpovědět

Čtení takové knihy mi nijak neublíží, jen to považuji za ztracený čas. Bůh chtěl, aby ho lidé znali jménem. Proto se představil. Jeho jméno je hebrejské, přepis do latinky JHVH. Nevím proč se místo výslovnosti jeho jména uvádí jeho překlad. Nesoudím život autorky. Pokud by se klaněla Satanu v ústraní, je to její rozhodnutí. Ale když navádí druhé ke špatnostem prostřednictvím knih, nemohu mlčet. Řeči o toleranci tady nejsou na místě. Mnozí si totiž neuvědomují nebezpečí. Co vyvolá následování takových návodů.

pro komentáře (Jana Procházková , 2.12.2014) Odpovědět

Nemám ještě knihu v ruce, tak nemohu hodnotit a komentáře, zejména Ajky mi připadají nadnesené. Když tak dobře zná Bibli, tak ji uniklo, že v NZ najde "všeho zkuste, a co je dobré, toho se držte...". Bůh, nemusíme toto jméno používat, protože si jej vymysleli lidé, Bůh se sám nepojmenoval, opět možno zjistit v Bibli, dal člověku rozum, aby jej používal a ne jen papouškoval kliše, která někdo jiný vymyslel. Pokud věříme, že je nad námi síla, která má vše pevně pod kontrolou, tak víme, že se nemůže jednat o vymývání mozku . Dějiny jen ukazují, že se stále ještě lidstvo nenaučilo svůj rozum skutečně používat k svému rozvoji a tím i k přiblížení se k Bohu. Proto a priori nezavrhuji a neodsuzuji nic, co vím, že mne může buďto pozitivně oslovit anebo třeba také ne.

Boží jméno (Michaela , 3.12.2014) Odpovědět

Boží jméno je Já jsem, to je Boží jméno. Jsem který jsem. Tak se Bůh představil Mojžíšovi v Exodu, kdy na něj Bůh promluvil skrz hořící keř. Ale myslím si,že na tom až tak moc nezáleží. Nicméně souhlasím, že ti andělé nejsou ti hodní. Andělé jsou Boží poslové, a jsou zde posílání ke konkrétním lidem, aby zvěstovali nějaké poselství,vzkaz, cokoliv od Boha, Jsou to Boží poslové,slouží Bohu, ne lidem. Jedině, když Boha poprosíte tak Vám může seslat anděla, například archanděla Michaela na obranu a tak.

Nespadněte do pasti (Ajka , 2.12.2014) Odpovědět

Také jsem si docházela k poznání o své vůli, umíněně hledala pravdy po svém. Hloupě jsem se domnívala, že se stačí přiklonit k Bohu Stvořiteli, aniž by se člověk řídil jeho pravidly. Protože v okamžiku, kdy jsem to udělala, začal mi klást pasti Satan, aby mě stáhnul na svou stranu. Tento původně nejkrásnější a nejchytřejší anděl, Lucifer, co se po odvrácení od Boha stal Satanem (Odpůrcem), snadno nalezl mou slabinu. Pomáhat nemocným předáváním vesmírné energie, jak ušlechtilé! Tak jsem prošla zasvěcovacím rituálem reiki a tím spadla do pasti okultismu. Něco takového vás úplně přepolarizuje. Jednání, knihy, myšlenky...vše co mě vzdalovalo od Boha, mi najednou připadalo nesmírně zajímavé, pravé, přitažlivé. Jenže já tu "svoji zázračnou schopnost" nepoužívala. Naopak jsem se od toho začala odtahovat. Následoval trest. Sama doma jsem pracovala v kuchyni. Tu jsem pocítila nutkání nůž, kterým jsem krájela, obrátit proti sobě. Vyděsilo mě to. Odložila jsem ho, obula si boty a šla se projít. Už se to neopakovalo. Časem jsem pochopila, že mě tehdy ovládal démon, kterému jsem to dovolila oním rituálem. Věřím, že mě ochránil Bůh, protože věděl, že přes mé stupidní chování, jsem si v srdci zvolila jeho. Svoboda znamená, že si můžete vybrat svou víru. Já si znovu vybrala Stvořitele. Prostředníkem mezi Bohem a lidmi je Ježíš Kristus.

Jistota (Ondra , 10.12.2014) Odpovědět

příjemné čtení (****)
Ve skutečnosti nikdy nebudeme mít jistotu, že ten, koho vnímáme jako Satana je skutečně Satan a ne pokroucený obraz Boha. A naopak, že Bůh je skutečně Bůh a ne maskovaný Satan. A třeba není tím dobrým ani jeden z nich a ve skutečnosti se musíme spolehnout jen sami na sebe. Pokud nás Bůh skutečně stvořil k obrazu svému, pak jsme sami bohové. Možností je mnoho a jistotu nemáme nikdy. Každý k tomu musí dojít sám, žádný návod na to není. Snad jen pozorně vnímat a být upřímný sám k sobě.

Návod je (Ajka , 12.12.2014) Odpovědět

Genesis 2,7:Hospodin Bůh vytvořil člověka z prachu ze země a do jeho chřípí vdechl dech života a člověk se stal živou duší (bytostí). Opravdu si připadáte jako bůh? Jak rozeznat podlosti Satana a vyhnout se jim, na to návod je. Bible, především Nový zákon. Ano, psali ji lidé. Konkrétně Evangelia sepsali čtyři apoštolové, učedníci, kteří zaznamenali slova a skutky Ježíše. I když se liší v detailech a rozsahu, všechny se shodují v tom, že Ježíš Kristus je Boží Syn a přišel nejen proto, aby lidem pověděl o Bohu, ale stal se smírnou zástupnou obětí za hříchy lidí. To je klíčové. Bez četby Bible nepochopíte podstatu. Její čtení není jednoduché, ale když budete chtít nalézt Hospodina, pomůže vám. Pokud vás trápí kvalita překladu, pak je vynikající Bible Český studijní překlad - to ja název.

pro Ajku (Jana Procházková , 28.11.2014) Odpovědět

příjemné čtení (****)
Není nadarmo psáno "nesuď, aby jsi nebyl souzen". Je-li člověk otevřený pravdě, především pravdě sám o sobě, pak se nesplete. A i to, že každý z nás zkouší pravdu nalézt, a to především v každodenním životě, má svou cenu. Padlé anděly BŮH ZAVRHL, ale ne proto, abychom se jimi strašili, potřebujeme srovnání a Bůh by člověku padlého anděla do cesty neposlal již z toho prostého důvodu, že to není v Božím plánu, pro takové experimenty tady nejsme, každý zde máme svůj úkol a máme žít tady a dnes, to je Boží vůle, nebo chcete-li vůle Stvořitele

Naivita (Ajka , 1.12.2014) Odpovědět

Je dětinské si myslet, že vše duchovní je dobré. Bůh Stvořitel k vám padlého anděla nepošle, ale Satan vám je do cesty bude stavět dnes a denně. Sám Satan je nejdokonalejěí z andělských bytostí.Pro svou krásu a moudrost byl nazýván poslem světla, Luciferem. Ve své pýše se vzepřel Bohu a ten jej svrhnul na "zem". Satan svedl třetinu andělů, kteří mu nyní slouží, a nazývají se dle Bible démoni. Jeho nadlidská inteligence je chladná jako ocel a v žádném případě nechce lidem pomáhat.Činnostmi jako věštění z karet, andělská terapie, reiki, horoskopy... se mu otevíráte. Tam, kde je otevřeno, vejde. Nemylte se, Stvořitel dovoluje, aby nás pokoušel. Protože Bůh připravuje pro člověka dokonalou svobodu vybrat si svou víru.

pro Janu Procházkovou (Ajka , 15.11.2014) Odpovědět

jsem zklamán(a) (*)
Tomu, kdo ví o channelingu, stačí pročíst "listování v knize". S lidmi komunikují jen padlí andělé, zvaní také děmoni. Ačkoliv to tak na první pohled nevypadá, jedná se o okultismus.

Více tolerance (Anna , 1.12.2014) Odpovědět

Cituji Ajku: "S lidmi komunikují jen padlí andělé, zvaní také démoni. Ačkoliv to tak na první pohled nevypadá, jedná se o okultismus." A jak tohle můžete s takovou neochvějnou jistotou tvrdit? Jak víte, že tentor názor je SKUTEČNÁ pravda? Řekl vám to přímo Bůh? A jsme zase u toho. Ztotožňuji se s názorem Ondry. Tu pravdu si musí najít každý sám. Sama za sebe říkám, že knihy Lorny Byrne mě vedly k zamyšlení. Při jejich čtení jsem měla těžko popsatelný pocit klidu, inspirovaly mě k jinému pohlížení na určité věci. Nejsem fanatickým příznivcem Lorniných knížek, naopak k některým skutečnostem, které v knihách popisuje, se stavím dost skepticky. Ale pod rukama mi prošla spousta knížek o andělech, jenže jsem měla pocit, že autorky pod záštitou andělů chtěli jen moralizovat a především vytřískat prachy. A proč to tvrdím? Protože jsem to tak cítila. Prostě tu pravdu vnímáme každý po svém. Každopádně, pokud nás jakákoli kniha dokáže přimět k pozitivnějšímu vnímání, pomoci změnit náš život k lepšímu, tak je to jenom dobře.

Klamné zdání (Ajka , 2.12.2014) Odpovědět

Mohu tolerovat vaše rozhodnutí přiklonit se ke lži, ale nikoliv lež samotnou. Bůh nám zanechal Bibli Svatou, zejména Nový zákon. To jsou jeho pravidla. U mě kniha této autorky vyvolala podivné pocity a vyprovokovala mě k vyhledání spousty informací ( i přes net) u zkušenějších, kteří se Biblí řídí. Protože jako křesťanka jsem měla v mnoha otázkách zmatek. Přečetla jsem některé knihy o "pravdách", co podsouvají lži, což mate. Četba falešných návodů představuje nebezpečí.Ježíš v Bibli říká:"Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci (Bohu Stvořiteli) než skrze mne." (Jan 14,6)

Klam (Ondra , 10.12.2014) Odpovědět

příjemné čtení (****)
A jak jste zjistila, že Bible není ten klam? Svým vlastním vnitřním pocitem? Nebo prostě věříte tomu, co říkají ostatní? Bible je produktem člověka a nikoliv přímo Boha, o tom není pochyb. Lidé ji před tisíci lety sepsali a navíc v jiném jazyce. Za tu dobu došlo k mnoha překladům a úpravám. A navíc kdo říká, že tu první verzi napsali lidé, ke kterým skutečně promluvil Bůh? A že jeho sdělení zapsali přesně? Mnohem lepší než takto zprostředkovaně mi přijde lepší se vztahovat k Bohu přímo. A Bůh, kterého já poznávám je jiný než ten v Bibli.

Jak (Ajka , 11.12.2014) Odpovědět

Jakým způsobem se vztahujete k Bohu přímo?

Odpověď máme v sobě (Ondra , 12.12.2014) Odpovědět

příjemné čtení (****)
Jak se přímo vztahuji k Bohu? To se těžko popisuje, protože lidská slova byla vytvářena pro popis vnějšího světa. Pro popis vnitřního světa jsou slova špatný nástroj, už jen proto, že každý z nás má svůj vnitřní svět odlišný. Pokouší se o to umění, hudba, obrazy, básně, ale já bohužel nemám umělecké zkušenosti... Přesto se pokusím otázku zodpovědět. Jak se přímo vztahuji k Bohu? Nejdříve co nejvíce uklidním své emoce, fyzické pocity a proud myšlenek. Potom vše "duchovní", "vnitřní" vnímám mnohem jasněji. Je to podobné jako se snažit něco pozorovat na dně jezera. Emoce a fyzické pocity jsou jako zabarvení vody. A myšlenky jsou jako vlny. Čím jsem klidnější, tím vidím jasněji. A pak se stačí lehce zaměřit na Boha. Tady je velice důležité (a také obtížné) co nejvíce se oprostit od svých představ Boha, protože jeho skutečná podstata se velice liší od našich představ. Je to podobné jako když dlouho čteme o nějakém člověku, občas i zprostředkovaně to co říkal a občas máme mlhavý popis toho jak vypadal. Poznali bychom tohoto člověka, když ho skutečně potkáme? Bylo by to obtížné, protože bychom už měli své představy o něm, které se ovšem budou lišit od skutečnosti. Nebo když si například dlouho dopisujeme s někým, jako například Ajka a Jana. Určitě o sobě máte navzájem nějaké představy. A určitě byste byly překvapené, když byste se potkaly ve skutečnosti a zjistily, jak moc se Vaše představy liší od reality. A to člověk hledá člověka, svůj vlastní druh. A když člověk hledá Boha... Pokud existuje více bytostí podobných Bohu, snadno je můžeme zaměnit, ale dřív nebo později se náš omyl projeví. A i když Boha najdeme, naše představy jej stále budou zkreslovat, protože s ním z našeho světa nebudeme v kontaktu přímo jako kdyby stál vedle nás. Je to zase podobné jako v komunikaci s lidmi. Například každý ze čtenářů má trochu jinou představu o Lorně Byrne a také by ji trochu jinak popisoval, vložil by do ní své vlastní představy. Myslím, že proto existuje tolik různých náboženství. Lidé Boha zkreslují svými vlastními představami. Mě při hledání Boha vede láska. To je dle mě vyšší cit, který nevychází z našeho těla, ale z naší duše. A nemyslím tím, co se dnes za lásku často označuje, totiž zamilovanost dvou lidí, ta z velké části vychází z těla. A když Boha takto najdu, je to dále přirozené. Stačí v duchu vyslovit svou otázku například a dostanu odpověď. Ovšem stále musím dávat pozor na to, abych odpověď vnímal takovou jaká je a neohýbal jí k tomu, aby byla taková, jakou ji chci mít. To je velice obtížné a my lidé to často děláme i v běžném životě. Například už jenom pesimista a optimista vidí tu samou věc hodně odlišně. Takže toto je můj způsob, jak se přímo vztahuji k Bohu. Ostatní mohou mít svůj vlastní způsob, odlišný od toho mého. Všichni máme vše co potřebujeme ke kontaktu s Bohem už v sobě. Nemusíme nic hledat venku. Nepotřebujeme k tomu kněze, zasvěcené učitele ani Bibli. Stačíme my sami.

Rozpaky (Ajka , 12.12.2014) Odpovědět

To, co popisujete, připomíná meditaci, proto jsem se ptala. Meditovat - vyprázdnit mysl a umožnit do ní vejít jiné duchovní bytosti, tedy démona. Pokud se na vás lepí kdo ví co, nemůže se "to" shodovat s Biblí. Nespoléhejte na své rozumové rozpoznávací schopnosti, protože na mimořádnou satanovu inteligenci nestačí. Uznejte Ježíše a pak se ptejte. Pokud se budete dotazovat Ježíše Krista, dostane se vám odezvy od Hospodina. Zadejte do vyhledávače Jim McCoy - Učedník čarodějnice. Nenechte se zmýlit názvem, je to svědectví "ztracené ovce", která našla cestu. Můžete si přečíst jaký je rozdíl sloužit "bohu světa" a hledat Boha Stvořitele. Ještě jeden odkaz: www.odkrytepravdy.cz. Protože to tak výstižně vysvětlovat neumím.

pro Michala Kuklíka (Jana Procházková , 7.11.2014) Odpovědět

vřele doporučuji (*****)
Proč hodnotíte knihu, které jste nerozuměl, nota bene ji vlastně ani nepřečetl celou? Proč nazývat blázny ty, kteří jdou za svými sny, kterým Vy nerozumíte. Možná by bylo dobré volit mírnější slova ve svém hodnocení. stačilo by napsat-prhlédl jsem ukázky , ale pro mne to není. Sto lidí - sto chutí, tak proč hned silná slova. Hezký den Jana Já doporučuji, i když ji mám jen objednanou již vzhledem k autorce, která píše velmi poutavým jazykem. Z obsahu knihy si každý jeden vezme to, co jej oslovilo, nic víc, nic míň.

Dobré pro blázny (Michal Kuklik , 30.10.2014) Odpovědět

jsem zklamán(a) (*)
Přečetl jsem si "Listování v knize." Hodnocení: odpad.

už se nemůžu dočkat! (Mája , 20.10.2014) Odpovědět

vřele doporučuji (*****)
Strašně se těším takže knížka pokud dobře chápu bude k prodeji dřív než v únoru 2015?Že by mi ji Ježíšek donesl už pod stromek :-)

Odpověď (knizniklub.cz , 20.10.2014) Odpovědět

Ano, v Knižním klubu by to rádi stihli před vánocemi.

Nemohu se dočkat! (Gabriela , 6.10.2014) Odpovědět

vřele doporučuji (*****)
Těším se moc na další úžasnou knihu od Lorny!!!Škoda že vyjde až v únoru!!

Předprodej (Jana , 31.8.2014) Odpovědět

vřele doporučuji (*****)
Není možné knihu předobjednat, abych měla jistotu, že nebude vyprodaná? Měla bych 100% zájem Děkuji

Odpověď (knizniklub.cz , 1.9.2014) Odpovědět

Zatím nelze posunout do předprodeje, nemáme informaci o ceně, anotaci, obálku, nic. Nedělejte si starosti, jedná se o moc oblíbenou autorku, kniha určitě vyjde ve velkém nákladu.

:( nechci takhle dlouho čekat... (Míša , 16.2.2014) Odpovědět

Nemohu se dočkat další knihy od Lorny Byrne! ale únor 2015 mi přijde moc dlouho, slováci budou mít knihu už v září 2014...prosím vydejte ji taky dříve :)

HODNOCENÍ (Anežka , 3.2.2014) Odpovědět

vřele doporučuji (*****)
Tato kniha Nebeská láska musí oslovit každý domov. Moc se těšíme na vydání této krásné knihy. Anežka s rodinou.
Všechny komentaře (41)

Odpovědět na komentář

E-mail nebude zveřejněn. Vyplňte v případě, že chcete být informování o reakcích na Váš komentář.